vrijdag 29 november 2013

My Discoveries

De sociale catalogus, te vinden onder discoveries is nieuw voor mij!

Ik heb die term wel gezien bij het zoeken in de catalogus maar nooit de nieuwsgierigheid gehad om te kijken wat je hiermee kunt doen. Is dit een beetje "foei" als beroepskracht? Doen bibliotheekleners dit?

De catalogus is voor mij toch de bron van alle informatiebronnen in de bieb, die je vaak raadpleegt tijdens het frontoffice werk.
Dus niet geschroomd en (alweer) een gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt.
Van twee mooie gelezen boeken een recensie geschreven met het voornemen om dit vaker te doen:.)

Zelf lees ik altijd zoover-beoordelingen voor vakanties.
Bij een bed & breakfast boeken is een beoordeling van een eerdere logee bepalend.
Film/ boekrecensies in de krant zijn richtinggevend of ik de film in de bioscoop wil zien en/of ik 
het boek ga lezen.


Volgens mij zal de tijd wel uitwijzen of de sociale catalogus een zinvolle aanvulling is.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten