zondag 10 november 2013

Smartphone

De smartphone  =  ideaal.

Het bellen met deze "foon" wordt door mij het minst gedaan. 

Wat dan wel?

De agenda wordt elke dag geraadpleegd en WhatsApp is de meest gebruikte app!
Op deze wijze sta je, als je dat wilt, continu in contact.
In ons geval vaak de zonen en/of hun vriendinnen, die nu op zichzelf wonen.


Hierbij wat voorbeelden van  toegepaste apps, die we gebruiken:
Google, Google maps, Google+,  You Tube, Twitter
Nu.nl, De Volkskrant, NOS teletekst, Het verkeer (files+flitsers), Schiphol, Nood, ANWB verkeer, 9292, Compas, Vanavond tv, Appie, Funda, Vakantieveilingen etc. .........etc.


Natuurlijk ook de Bibliotheekapp van de bibliotheek en
als wij al lekker slapen komt het regelmatig voor dat we gestoord worden door "buienalarm"!


Kortom zowel de smartphone als de tablet is bij mij dagelijks in gebruik. Zo ook bij onze kinderen. 
Alleen als we eten aan tafel is de afspraak geen mobiel, maar aandacht in communicatie met elkaar!

Ik was gisteren op een feestje en de helft was met zijn mobiel of tablet bezig.

Landschap in groen en geel

Daar erg ik mij nou groen en geel aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten