donderdag 7 november 2013

Facebook

Facebook is al een paar jaar een begrip wat ik dan weer wel en dan weer niet gebruik.
Heb wel familieleden, die ik volg en like. Mijn 2 zonen willen liever niet mijn vriend zijn op facebook.
Het idee dat ik ze hiermee kan controleren vinden ze heel vervelend. 

Tot nu toe wel vrienden toegevoegd en ik vind het leuk om regelmatig even te kijken.
Ook de bibliotheek AVV is hierbij goed vertegenwoordigd. Nu zelf een paar foto's op de tijdlijn gezet.
Niet echt bijzonder, maar gewoon om voor mijzelf te kijken hoe ik het vind.
Daarnaast even actief geweest met het bekijken van anderen en te bezien of ik het like of niet like.

Het valt wel op dat het toch wel vaak min of meer eenrichtingsverkeer is.
Maar het is wel grappig om te zien wat een ieder zoal met dit social medium doet.


Facebook Veranderingen                                                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten