zaterdag 21 september 2013

Symbaloo en RSS

Vandaag is het mij gelukt. 

Gewoon rustig achter je PC zitten, tijd ter beschikking hebben en voila...
Stap voor stap mijn startpagina ingericht. Het is zelfs leuk om te doen, eerst als een echte "bibliotheekwomen" 
de blokjes gesorteerd op symbooltje links boven en op kleur bij elkaar.
Meteen een nieuw woord geleerd: 
widgets  en RSS toegepast op de nieuwsblokken. 

Ideaal als je meteen op de hoogte wilt zijn van wat er vandaag de dag allemaal gebeurt.
De wereld ligt voor je open: tekst en beeld vloeien in elkaar over.....

Vroeger een telefoon- of spoorboekje in de bibliotheek???? Nu een blokje op je startpagina, mooi toch en wat ga ik vanavond eten..... GEWOON BLOKJE  AH en kiezen.
Als klapper op al mijn blokjes is er een blokje met bril, hier kan ik jullie ervaringen lezen. 



I heart Symbaloo

Alleen is een hond aanschaffen nog niet zo'n gek idee.
Kom je nog eens lichamelijk in beweging bij het uitlaten! 
Morgen met mooi weer maar eens lekker naar buiten en genieten.

1 opmerking:

  1. Dat van die hond is mij bekend en een belangrijke srimulans om regelmatig een blokje om te gaan.
    En er zijn zelfs hele pagina's vol blokjes met links naar de heerlijkste recepten. Vanavond maar eens een stevige maaltijdsoep.

    BeantwoordenVerwijderen