maandag 16 september 2013

Sjabloon

Vandaag voor het eerst weer naar de 10 dingen!
Al een paar avv bloggers gelezen. Leuk een achtergrond erbij. Snel weer terug naar ding 1.
Het schaamrood op mijn wangen is voelbaar aanwezig, dus heb ik gewoon vloeiend rood als achtergrond gekozen met kleuren, die in elkaar overvloeien. Symbolisch voor de 10 dingen en met mijn tijd hiervoor.
Vol verwachting op weg naar het volgende ding.....

Ineke

ps. Dit weekend voor de zoveelste keer "As it is in heaven" gezien, geweldige mooie film.
     Ik wil jullie de titelsong niet onthouden:
   

4 opmerkingen:

  1. Je hebt het weer helemaal goed gemaakt met het filmpje. Dat weet me telkens weer te raken. Prachtige film en dito lied.

    Ga lekker door zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk lied. Ik krijg er nog iedere keer kippenvel van. Dat vind ik het leuke van 2.0; je krijgt soms onverwachte leuke tips wat je anders gemist had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Emmy,

      Drie keer is scheepsrecht, 3 x dezelfde tijd....?

      Verwijderen